2013. február 19., kedd

1.rész

1.rész
Megérkeztem a modell ügynökséghez,menedzserem ott várt.
-Stephanie,drágám.-puszi,puszi.
-Most a ruha márkád nyári kollekcióját fogjuk elkészíteni.-mondta.
-Az öltöződ a 16-os,oda megy majd a fodrász,sminkes.-mondta és megmutatta az öltözőmet.Pár perc múlva jött a stylist,de elfutott pár dolog ért.Én ott álltam az öltözőmbe,egyszer csak ki nyílt a fürdő ajtaja.Justin Bieber lépett ki egy szál törülközőben (!).Sikítva magam elé kaptam a köntösöm.
-Ne haragudj!-kapta fel a pólóját.
-Mit csinálsz itt?-kérdeztem és kapkodva magamra kaptam a nadrágomat.
-Te mit csinálsz itt?-vette fel a pólóját.
-Ez az én öltözőm.-mondtam felháborodva.
-Nem ez az enyém.-mondta,majd be jött a menedzserem és Justin-é is.
-Félreértés történt,Justin a te öltöződ a 17-es.-mondta Scooter,majd kimentek.
-Ne haragudj.-mondta Justin.
-Semmi baj.-mondtam.
-Justin Bieber vagyok,és te?-nyújtott kezet.
-Stephanie Handerson.-fogtam vele kezet.
-Még látjuk egymást.-mosolygott majd kiment."Még látjuk egymást"?,ez mit jelenthet?Nem sokáig gondolkozhattam mert megjött a sminkes és a stylistom is.Fotózás után,képek:





















Épp indultam haza amikor Justin elkapott a parkolóban.
-Szia...megint!-mosolygott.
-Szia!-köszöntem.
-Megadod a telefonszámod?-kérdezte.
-Persze.-mosolyogtam,telefonszámot cseréltünk és hazamentem.A szobámba laptop-poztam,amikor megcsörrent a telefonom.
-Szia!Justin vagyok.-szólt bele Justin.
-Szia!-köszöntem vigyorogva.
-Nincs kedved velem találkozni?Mondjuk ma este?-kérdezte.
-Rendben.-mondtam.
-Oké,akkor hétkor megyek érted.Szia.-köszönt el.
-Szia!-raktam le.

4 megjegyzés: